Jak zdobyć obserwatorów na Instagramie i TikTok?

Jak zdobyć obserwatorów na Instagramie i TikTok?


Organizowanie grupy fanów, gromadzenie pierwszego 1000 lajków i obserwatorów zajmuje zbyt dużo czasu wielu początkującym użytkownikom portali social media. 


Jak sprawić, żeby fani pojawili się szybciej, liczba lajków stale rosła, a nasz fanpage żył i cieszył się popularnością wśród użytkowników Facebooka? Wiele osób prowadzących różne strony decyduje się na zorganizowanie konkursu, który zapewnia im udostępnienia i polubienia. Możesz także zapraszać do lajkowania fanpage’a, śledzenia bloga lub subskrybowania kanału swoich znajomych i ich znajomych lub osoby, które polubiły choć jedną Twoją aktywność.  Wymaga to jednak systematycznego działania.


like tiktok bfame


Inną popularną metodą jest zakup promowania strony, możesz to zrobić wybierając płatną reklamę na danym portalu lub korzystając ze strony bfame. Opłaty za każdy lajk, udostępnienie i follow są niewielkie, w porównaniu z korzyściami, które niesie wybór tej opcji promocji. Zdecydowanie najskuteczniejszą metodą jest jednak połączenie różnych technik zdobywania fanów w social mediach. Spójrz na nasz poradnik i wybierz najlepszą dla siebie. 
Precyzuj grupy odbiorców Twoich postów – Za każdym razem kiedy publikujesz nową aktywność w mediach społecznościowych, możesz wybrać do jakiej grupy będzie ona kierowana. Im szerszy i precyzyjnie określony krąg odbiorców wybierzesz, tym lepsze efekty promowania zyskasz w postaci lajków i udostępnień. Dobieraj więc grupy odbiorców posta do jego treści i profilu tematycznego swojej strony, aby zmaksymalizować jej zasięg.


Taguj posty, oznaczaj ludzi i udostępniaj treści na kilku portalach jednocześnie – Praktyka działania w social mediach pokazuje, że jedną ze skuteczniejszych metod promocji jest angażowanie ludzi. Możesz oznaczać konkretne osoby w swoich postach – wówczas zyskujesz pewne lajki od tej osoby oraz jej znajomych. Jeśli udostępnisz taki post w kilku miejscach, aktywność użytkowników wzrośnie. 


follow tiktok bfame


Każdy tego typu post możesz także wesprzeć dodatkowymi polubieniami z bfame, wówczas fani jeszcze chętniej będą promować Twoją aktywność, widząc, że staje się ona popularna i zyskuje coraz więcej lajków, ponieważ będą chcieli widzieć siebie jako cześć czegoś dużego i zyskującego rozgłos. 
Stosuj zasadę 70–20–10 – Jeśli chcesz zachować równowagę i różnorodność treści na swoim fanpage’u stosuj popularną marketingową zasadę, która świetnie sprawdzi się także, jeśli chcesz zareklamować swojego bloga lub youtubowy kanał. Proporcja treści 70–20–10 oznacza ilość tematycznych grup informacji, które należy publikować na swoim fanpage’u, aby zachęcić odbiorców do czytania, oglądania i lajkowania, głównie na Facebooku, ale także na innych portalach, np. Instagramie. 


70% publikowanej treści powinien stanowić wartościowy content, czyli ciekawe i przydatne z punktu widzenia użytkownika teksty, np. nowinki branżowe i poradniki. Aby przyciągnąć fanów na Facebooku warto również udostępniać ciekawe treści z innych fanpage’y, aby pokazać, że na Twoim fani mogą znaleźć wszystko, czego potrzebują. Udostępniane treści nie powinny jednak przekraczać 20% wszystkich publikowanych postów. Reklama Twojej działalności, informacje o kolejnych filmikach, zdjęciach lub usługach, które oferujesz nie mogą natomiast przekraczać więcej niż 10% publikowanej treści, aby fanpage nie zmienił się w nachalną stronę reklamową odstraszającą potencjalnych fanów i followersów.


Wykup reklamę – Płatna reklama na Facebooku działa, jeśli towarzyszą jej inne działania promocyjne, dlatego jeśli zamierzasz wykupić promowanie swojej działalności na Facebooku, możesz również rozważyć zakup polubień i udostępnień. Wiele portali social media oferuje płatną reklamę, która jest specjalnie kierowana do osób często odwiedzających strony podobne do Twojej lub deklarujących zainteresowanie określoną tematyką. 

facebook ads bfame


Banery reklamowe będę przekierowywać użytkowników do Twojej strony, dlatego warto zadbać o jej wygląd w tym ilość polubień i obserwujących, co możesz zrobić, korzystając z usług bfame dla różnych portali: Facebooka, Instagrama, YouTube’a, Spotify i TikToka. Pozytywny wizerunek facebookowego fanpage’a, który zgromadził dużo lajków, wpłynie na reakcje fanów, bo z pewnością będą bardziej skłonni do polubienia strony, która jest popularna, niż nieznanego fanpage’a.
Stosuj zasadę cross marketingu –  Tzw. cross promocja to wzajemne polecanie swoich stron, fanpage’y i kanałów przez osoby z jednej branży. Metoda ta sprawdza się w przypadku mniej konkurencyjnych usług lub jeśli polecasz kogoś, z kim współpracujesz i on również poleca Ciebie. Trzeba jednak uważać, aby nie stracić w ten sposób fanów, którzy wybiorą Twoją konkurencję, jeśli uznają inny fanpage na Facebooku albo youtubowy kanał za bardziej interesujący. 


Obserwuj innych influencerów – Dosłownie i w przenośni – śledź strony innych blogerów i youtuberów, obserwuj ich działania na facebookowych fanpage’ach, w miarę możliwości współpracuj z kolegami i koleżankami z branży. Podpatruj także używane przez nich techniki promocyjne, które możesz zastosować u siebie. 


Umieszczaj linki przekierowujące – Skuteczną metodą na dotarcie do dużej grupy odbiorców jest umieszczanie linków do Twojego fanpage’a, bloga lub kanału w różnych miejscach, na stronie internetowej, w opisie bio na Instagramie lub w zakładce O mnie na innych portalach. 


like facebook bfame


Dzięki temu użytkownicy social mediów, zainteresowani nowym postem lub zdjęciem, z łatwością trafią na Twój profil po więcej informacji. Jeśli dodatkowo zapewnisz sobie dużą liczbę lajków pod innymi zdjęciami, np. za pośrednictwem bfame, być może zyskasz także komentarze od nowych fanów i followersów, zaciekawionych Twoimi popularnymi aktywnościami. 

Która z metod Twoim zdaniem sprawdza się najlepiej? A może tak jak my uważasz, że dopiero połączenie kilku z nich zapewnia prawdziwy promocyjny sukces? Wybierz wskazówki najlepsze dla siebie, aby liczba Twoich fanów wzrosła, a wraz z nią aktywność na Twoim profilu i jego popularność. Wejdź w Nowe Zamówienie i wybierz: Like Tiktok, Follow Tiktok (fani tiktok), like instagram lub follow instagram i zwiększ swoje zasięgi!