Dlaczego warto słuchać rad przedsiębiorcy Lewisa Howesa?
Lewis ma ponad 4 400 000 obserwujących na Instagramie, otrzymuje tysiące polubień i komentarzy pod każdym postem i ma zweryfikowane konto.
Instagram to tylko jedna z wielu platform, które przyczyniły się do sukcesu jego kariery, i jest to platforma społecznościowa, w którą mocno wierzy.
Dzięki Instagramowi Lewis dotarł do tysięcy osób, zarobił dziesiątki tysięcy dolarów na sprzedaży i przyciągnął więcej osób do swojej listy mailingowej.
Udało mu się nawiązać kontakty z takimi osobami jak Jake Paul, Kobe Bryant i Mike Posner.
Na początku 2018 roku zorganizował webinar zatytułowany „10 kroków do zdobycia kolejnych 10 000 obserwujących na Instagramie”, w którym podzielił się tak cennymi informacjami, że chcemy je teraz przekazać Tobie.
Jeśli zastosujesz te rady, będziesz ciężko pracować i robić wszystko, co konieczne, możesz osiągnąć jego poziom!
Omówmy kluczowe punkty:
1. Optymalizuj swój profil na Instagramie

BIOGRAFIA
Kim jest Lewis Howes?
Już z samej biografii możemy się dowiedzieć, że jest:
- gospodarzem talk-show,
- byłym sportowcem zawodowym,
- autorem bestsellerów „New York Times”,
- prowadzi podcast „The School of Greatness” (Szkoła Wielkości), który znajduje się w czołówce 50 najlepszych podcastów na świecie.
Twoja biografia na Instagramie powinna budować zaufanie i wiarygodność.
Zastanów się, czym się zajmujesz, jakie masz sukcesy i kim jesteś.
Spraw, aby Twoja biografia odzwierciedlała Twoje cechy.
Dzięki temu ludzie będą bardziej skłonni do zaufania, gdy odwiedzą Twój profil.
🎁 Bonus: Dodaj emotikony (👉🔝👩🏻😄🇵🇱)!
ZDJĘCIE PROFILOWE
Twoje zdjęcie profilowe na Instagramie powinno być profesjonalne.
Profesjonalne oznacza zdjęcie wysokiej jakości, na którym widać Twoją twarz.
Ludzie bardziej ufają twarzom, ponieważ pomagają one stworzyć ludzką więź.
Zdjęcie powinno odzwierciedlać Twoją markę.
Nie musisz nosić garnituru, krzyżować ramion i robić poważnej miny.
LINK W BIO
Twój link kieruje ludzi do tego, co promujesz na Instagramie.
Niezależnie od tego, czy jest to Twój produkt, konkretna treść czy cała strona internetowa, wybierz odpowiedni link.
Dopasuj go do swojego celu.
Na przykład, jeśli chcesz zdobyć więcej subskrybentów e-mail, podlinkuj lead magnet. Jeśli promujesz nowy kurs, podlinkuj landing page.
Zadbaj o pierwsze wrażenie i dobrze przemyśl, co chcesz osiągnąć swoim profilem.
2. Analizuj statystyki Instagrama
Ważne jest, aby analizować statystyki swojego konta na Instagramie. Aby to zrobić, musisz zmienić typ swojego konta na konto biznesowe, co pozwoli ci śledzić, co dzieje się z twoim profilem.
Możesz analizować swoje statystyki i wykresy, aby dowiedzieć się, co działa, a co nie, oraz co dzieje się, gdy robisz różne rzeczy.
Oto kilka rzeczy, które Lewis Howes analizuje w swoich statystykach na Instagramie:
Procentowy wzrost dzień po dniu Będą sytuacje w twoim biznesie, gdy osiągniesz pewien poziom, a analiza Instagrama pozwoli ci zbadać, dlaczego każda faza się dzieje.
Chcesz stale rozwijać swoją markę, biznes itp., aby dotrzeć do nowych ludzi, zrobić więcej sprzedaży i osiągnąć swoje cele.
Analizuj te statystyki, aby wiedzieć, co możesz kontynuować robić, a co powinieneś zmienić.
Liczba lajków i komentarzy Analizując swoje lajki i komentarze, możesz zobaczyć, które posty działają (generują zaangażowanie), a które nie.
Kiedy zauważysz, że jakiś post nie idzie dobrze, mając duży spadek w porównaniu do innych, przestań publikować tego typu treści.
Skoncentruj swoją uwagę i umiejętności na tym, co działa.
Twoje lajki i komentarze mogą się różnić, więc bądź czujny, aby zidentyfikować, co naprawdę nie działa.
Sprawdź, o której godzinie publikujesz, co mówisz i jak prezentujesz swoją treść.
Liczba odwiedzin profilu i liczba kliknięć w link Choć jest wiele powodów, dla których ktoś może mieć konto biznesowe na Instagramie, jedną z głównych przyczyn, którą wszyscy mają, jest promowanie swojego głównego celu.
Niezależnie od tego, czy jest to produkt cyfrowy lub fizyczny, szkolenie, strona internetowa czy blog, jesteś na Instagramie, aby przyciągnąć ludzi do zakupów lub odwiedzenia tych linków.
Możesz analizować swoje statystyki w tych obszarach i upewnić się, że ludzie je odwiedzają. Jeśli nie, dowiedz się, jak to zrobić.
3. Angażuj się i interakcja na Instagramie

Na swojej własnej treści
Celem mediów społecznościowych jest bycie społecznym. Jeśli chcesz zwiększyć liczbę swoich obserwujących i zaangażowanie, musisz się angażować w odpowiedzi.
Komentowanie, odpowiadanie na pytania i lajkowanie komentarzy jest kluczowe.
Ludzie cię bardziej szanują i kochają, gdy poświęcasz czas ze swojego zajętego dnia, aby odpowiadać na komentarze, DM-y i lajkować rzeczy, w których cię oznaczają.
Na swojej własnej treści upewnij się, że cały czas interagujesz ze wszystkimi.
Na treści innych osób
„Jeśli chcesz mieć fanów, najpierw musisz być fanem.” – Austin Kleon
Chociaż ważne jest, abyś interakcja z własną treścią była kluczowa, angażowanie się w treść innych osób jest równie ważne.
Musisz się pojawić dla innych, pokazać, że jesteś tam, aby wesprzeć swoich przyjaciół i nieznajomych, i dodać wartość, gdy tylko możesz.
Lewis sugeruje, czego NIE robić:
- Komentować: „Fajne”
- Komentować: „Piękny post”
- Lajkować wszystkie komentarze followersów innego profilu
Nie bądź ogólnikowy!
4. Dodawaj wartość za każdym razem, gdy tylko możesz na Instagramie
W postach na kanale Instagrama możesz wysyłać zdjęcia, karuzelę zdjęć i krótkie filmy.
Jednak powinieneś również korzystać z funkcji Stories na Instagramie i Instagram Live.
Powinieneś nagrywać krótkie klipy, używać naklejek, które pozwalają twoim obserwującym na interakcję, i odpowiadać na pytania w czasie rzeczywistym, gdy jesteś na żywo.
Instagram oferuje wiele sposobów na dodanie wartości, i to jest punkt, który usłyszysz od wszystkich, nie tylko od Lewisa.
Stale znajdowanie sposobów na dodawanie wartości to jedna z najważniejszych rzeczy, jakie możesz zrobić dla swojego biznesu lub marki.
Podobały ci się porady Lewisa?
Jeśli zaczniesz zwracać uwagę, zobaczysz, że wszyscy, którzy odnieśli sukces na Instagramie, zaczynając od zera i nie stając się znani dzięki memom, stosują wszystkie te zasady.
[…] Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak dostosować swoje ustawienia w Instagramie, przeczytaj ten artykuł: Jak profesjonalnie korzystać z Instagrama . […]