FAQ

Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy kupowanie na Bfame jest bezpieczne dla moich kont?

+

TAK! Wszystkie usługi oferowane przez nasz serwis są całkowicie bezpieczne dla Twoich kont social media. Polubienia, wyświetlenia, obserwatorzy etc. to realni użytkownicy, więc nie naruszamy zasad żadnego z serwisów społecznościowych. Kupując dowolną usługę nie musisz martwić się o usunięcie czy zablokowanie konta. 

Jednocześnie przestrzegamy przed korzystaniem z aplikacji mobilnych czy innych stron konkurencji, które wymagają połączenia Twojego konta Social Media z ich usługami. Zmieniona polityka Facebooka,Instagrama i YouTube banuje konta korzystające z tego typu stron.

Korzystaj tylko z bezpiecznych, sprawdzonych źródeł - wybierz Bfame.pl! 

Czy kupując na Bfame pozostaję anonimowy?

+

TAK! Zapewnienie anonimowości naszym Klientom to podstawa naszych działań. Z nami możesz mieć pewność, że nikt nie dowie się czy korzystałeś z naszych usług.

Współpracujemy z wieloma celebrytami czy instytucjami, dla których anonimowość jest najważniejsza - dlatego nie musisz się martwić!

Ile trwa realizacja zamówienia?

+

Standardowa realizacja zamówienia zajmuje przeważnie od 24h do 72h - czasem realizacja zamówienia może przekroczyć podany czas - jest to związane z dużym obciążenia naszego serwera, ilości zamówień czy wykupionego pakietu. W razie opóźnień z realizacją zamówienia prosimy o wiadomość do supportu - postaramy się przyspieszyć cały proces do maksimum.

 

Czy jesteście firmą?

+

TAK! Jesteśmy legalnie działającą w Polsce firmą. Właścicielem i administratorem serwisu jest DAPTIVE S.C. , NIP: 6762561734, ul. Dobrowolskiego 101, 30-394 Kraków.

Czy wystawiacie faktury VAT?

+

TAK! Jeśli chcesz otrzymać fakturę przejdź do zakładki Support, wybierz temat "Faktury", a następnie podaj numer zamówienia / zamówień, na które chcesz otrzymać fakturę VAT.

Co oznacza status "Częściowe" lub "Anulowane" w zakładce Moje Zamówienia?

+
  • Status "Częściowe" oznacza usługę, która została wykonana częściowo. Środki za niewykonaną część zostaną zwrócone na Twoje konto Bfame.

 

  • Status "Anulowane" oznacza, że podany przez Ciebie link jest błędny lub kampania jest niemożliwa do zrealizowania. O powodzie odrzucenia możesz dowiedzieć się najeżdżając na żółty wykrzyknik w zakładce Moje Zamówienia. Jeśli podałeś zły link i usługa nie może zostać zrealizowana środki nie zostaną zwrócone, jeżeli natomiast kampania nie może zostać zrealizowana z naszej winy otrzymasz pełny zwrot środków.

Czy usługi są z Polski?

+

Niektóre z naszych usług pochodzą z polskich źródeł, jednak nie wszystkie. Mocno pracujemy nad tym, aby zapewnić naszym Klientom usługi tylko z Polski, w tym momencie nie jest to jednak możliwe. 

Jakie są dostępne metody płatności?

+

Dostępne metody płatności to:

  • Szybki przelew z każdego banku w Polsce - Hotpay
  • Płatności SMS - Hotpay
  • Płatności SMS + - Wkrótce
  • Płatność PayPal

Jak podać poprawny link do zrealizowania usługi?

+

Aby podać prawidłowy link, sprawdź w opisie usługi jakiego linku potrzebujesz, a następnie przeczytaj poradnik dotyczący podawania poprawnych linków do portalu social media na naszej stronie. Poardniki dostępne są tutaj: PRZECZYTAJ

Co oznacza "Jakość" w opisie usługi?

+

Jakość "Niska" - Oznacza, że po dodaniu usługi jej ilość może spadać o kilka procent ( np. jeśli zamówiłeś 100 likeów zostaną one dostarczone na Twój profil, nie ponosimy jendak odpowiedzialności za to czy użytkownicy nie przestaną Cię obserwować / likeować etc - są to realne osoby więc nie mamy na to wpływu - lub czy usługa ta nie zostanie odjęta nie z naszego powodu). 

Jakość "Wysoka" - Oznacza, że po dodaniu usługi jej ilość może spadać a mały procent - lajki pochodzą od wysokiej jakości użytkowników (np. jeśli zamówiłeś 100 likeów zostaną one dostarczone na Twój profil, nie ponosimy jendak odpowiedzialności za to czy użytkownicy nie przestaną Cię obserwować / likeować etc - są to realne osoby więc nie mamy na to wpływu - jednak przy wysokiej jakości zazwyczaj nie ma to miejsca). 

Dlaczego przy moim zamówieniu widnieje napis "Oczekujące"

+

Status "oczekujące" to moment, w którym Twoje zamówienie nie zostało jeszcze przetworzone przez nasz system i pracowników. Przeważnie status ten widoczny jest krócej niż 24h, ale istnieją także przypadki, w których status utrzymuje się przez dłuższy czas - może to mieć miejsce w święta, dni wolne od pracy lub może być to spowodowane dużą ilością zamówień. Jeżeli taki status urzymuje się u Ciebie dłużej niż przez 24h - koniecznie napisz wiadomość do naszego supportu.