Polityka Zwrotów

Czy Mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Zwrot zostanie przyznany tylko wtedy, gdy nie dostarczymy zamówienia w ciągu trzech dni od pierwszego złożenia zamówienia, biorąc pod uwagę, że określony czas wysyłki produktu jest krótszy niż trzy dni. Jeśli szacowany czas dostawy przekracza trzy dni, zwrot jest możliwy po wyznaczonym terminie. Jeśli jednak twoje zamówienie zostało szybko i całkowicie dostarczone, zwrot pieniędzy nie zostanie wydany.

Czy Mogę anulować zamówienie i otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli zmienię zdanie po zakończeniu zamówienia?

Zwroty są przyznawane tylko wtedy, gdy nie złożyliśmy jeszcze zamówienia na Twoją prośbę. Gdy twoje zamówienie znajdzie się w kolejce lub zostanie przetworzone, zostało złożone, a zatem nie jesteśmy w stanie zapewnić zwrotu pieniędzy.

Zadowolenie konsumentów i ochrona praw konsumentów są istotnymi aspektami w każdym sektorze przedsiębiorstw. Aby zapewnić sprzyjające okoliczności i utrzymać satysfakcję konsumentów, nasza polityka zwrotów odgrywa kluczową rolę.

Jako firma ceniąca prawa konsumentów, przywiązujemy dużą wagę do naszej polityki zwrotów. Wielu konsumentów pyta o możliwość otrzymania zwrotu pieniędzy. Zgodnie z naszą polityką zwrotów, jedynym scenariuszem, w którym zwrot jest dostępny, jest to, że Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone w określonym terminie od pierwszego złożenia zamówienia.

Jeśli jednak twoje zamówienie zostało szybko i całkowicie dostarczone, zwrot pieniędzy nie zostanie wydany. Jednym z najczęściej zadawanych pytań jest: „jeśli zmienię zdanie po zrealizowaniu zamówienia, czy mogę je anulować i otrzymać zwrot pieniędzy?”

Zgodnie z naszą polityką zwrotów Zwroty są przyznawane tylko wtedy, gdy nie złożyliśmy jeszcze zamówienia na Twoją prośbę. Jeśli twoje zamówienie jest już w kolejce lub jest przetwarzane, zostało złożone, a zatem nie jesteśmy w stanie zapewnić zwrotu pieniędzy.

Płatność I Bezpieczeństwo
Klienci Bfame mogą korzystać z przelewów pieniężnych lub kart kredytowych do płatności. Informacje o karcie kredytowej są zabezpieczone systemami SSL i 3D secure.

Dostępne metody płatności to:

  • Płacenie kart kredytowych przez Stripe.
  • BLIK
  • ApplePay oraz GooglePay
  • Płatność kryptograficzna poprzez CoinBase

 

a) przelew pieniężny: w procesie płatności klienci mogą dokonać przelewu na konta bankowe naszej firmy. Klienci międzynarodowi mogą korzystać z międzynarodowego systemu bankowego lub systemów płatności online.

b) Karta Kredytowa: nasz system płatności akceptuje karty kredytowe VISA i Mastercard. Informacje o karcie kredytowej klienta pozostają nieosiągalne dla naszych pracowników i obsługi klienta. Informacje o karcie kredytowej są niedostatecznie chronione przez system bezpieczeństwa SSL.