Logo Bfame Czarne
Meta wprowadza nowe narzędzia dla twórców

Meta ogłosiła szereg aktualizacji, które zwabią kreatywne talenty, umożliwiając im lepsze maksymalizację zasięgu i rezonansu ich treści na Facebooku, w tym nowe szablony bębnów, zaktualizowane opcje edycji bębnów, codzienną listę kontrolną pomagającą budować Twoją obecność, nowe spostrzeżenia dotyczące wydajności i nie tylko.

Po pierwsze, na bębnach, który jest najszybciej rozwijającym się formatem treści Meta. Facebook Facebook ma na celu pomóc twórcom Facebooka zmaksymalizować ich wysiłki związane z tworzeniem bębnów, Meta uruchamia nowe „centrum inspiracji” na profesjonalnym pulpicie nawigacyjnym Facebooka, które podkreśli najlepsze trendy na bębnach, z danymi na temat najpopularniejszych hashtagów, tematów i muzyki w danym momencie.



Nowe spostrzeżenia są podobne do notatek trendów TikTok w centrum kreatywnym, dostarczając więcej informacji na temat najważniejszych trendów i zmian, które możesz rozważyć, aby zmaksymalizować wydajność bębnów.

Oprócz tego Meta ułatwia również dostęp do popularnych szablonów Reels, dzięki nowemu Centrum szablonów w przepływie Reels composer.

To da Ci dokładne wskazówki dotyczące formatowania kopii węglowych, aby stworzyć lepsze Bębny-chociaż sugerowałbym, że bezpośrednie kopie nie zawsze mogą być tak wyróżniające się jak oryginalne pomysły. W tym sensie prawdopodobnie wolałbym używać szablonów jako przewodnika niż skryptu nakazowego-ale tak czy inaczej, dostęp do bardziej skutecznych szablonów może tylko pomóc w procesie tworzenia.

Meta integruje również opcje tekstu, dźwięku i muzyki Reels w jednym oknie edycji w aplikacji mobilnej Facebook, co ułatwi umieszczenie elementów kreatywnych dokładnie tam, gdzie lubisz w klipie.

Jak widać w tym przykładzie, teraz różne ścieżki treści będą wyświetlane w formacie ułożonym w stos, dzięki czemu możesz łatwiej przesuwać je, aby lepiej odpowiadały Twoim potrzebo

Meta aktualizuje również swoje profesjonalne konto, aby pomóc większej liczbie twórców zmaksymalizować ich obecność na Facebooku, a także dodano codzienną listę kontrolną dla użytkowników trybu profesjonalnego, która zapewni bezpośrednie działania, które pomogą zwiększyć liczbę obserwujących.


Monity są podobne do alertów wysyłanych przez Meta Na strony biznesowe, zauważając, że musisz uzupełnić swój profil o wszystkie istotne szczegóły. Zasadniczo zapewni to, że twórcy uwzględnili wszystkie istotne informacje o odkryciach, a jednocześnie zapewnią dodatkowe szturchnięcia w celu zwiększenia zaangażowania i interakcji.

Z drugiej strony Meta daje również twórcom więcej możliwości ekspozycji za pośrednictwem nowej jednostki „twórcy do Naśladowania” w kanałach wiadomości użytkowników, która podkreśli wschodzące gwiazdy w aplikacji potencjalnie zainteresowanym użytkownikom. Twórcy trybu profesjonalnego będą teraz również mieli przycisk Obserwuj pojawiający się obok ich nazwy w komentarzach, dzięki czemu mogą przyciągać nowych obserwujących poprzez rozmowy.

Jeśli chodzi o spostrzeżenia, Meta dodaje więcej spostrzeżeń dotyczących wydajności bębnów do profesjonalnego Pulpitu Nawigacyjnego, w tym liczby zasięgu, dane o zaangażowaniu, nowych obserwujących przypisywanych określonym bębnom oraz wykresy retencji pokazujące, jak długo widzowie oglądali.

„W nadchodzących tygodniach wprowadzimy również nowe Wskaźniki na profesjonalnym pulpicie nawigacyjnym, które pokażą twórcom, jak radzą sobie ich konta na bardziej szczegółowym poziomie, w tym poziomy interakcji i konsumpcji według formatu, a także obserwujących i nie obserwujących we wszystkich ich treściach. Oprócz obserwujących w sieci twórcy zobaczą, ilu obserwujących zdobyli i stracili w określonych ramach czasowych.”

Mogą to być bardzo pomocne w zrozumieniu wydajności treści, co pomoże twórcom podwoić to, co działa, aby poprawić ich wydajność na Facebooku.

Wreszcie, Meta aktualizuje również opcje zarabiania dla twórców Facebooka.

Instagram Facebooka, zapewniając większą zdolność do zwiększenia zasięgu i zaangażowania.po pierwsze, testuje teraz zdolność twórców do cross-post rolkach treści marki Instagram i historie na Facebooku, zapewniając większą zdolność do zwiększenia zasięgu i zaangażowania.

Facebook Facebooka będzie zawierał powiązane uchwyty twórcy I oznaczonego partnera biznesowego, a także Etykietę płatnego partnerstwa. Facebook Facebook ograniczył również wymagania kwalifikacyjne dotyczące reklam partnerskich, dzięki czemu twórcy stron mogą zezwolić swoim partnerom marki na wyświetlanie reklam ze swojej strony na Facebooku. Reklamy te oznaczają również partnera marki, zwiększając zasięg i skalę współpracy.”

Ułatwi to więcej możliwości uzyskania dochodu partnera, co może być dużą przynętą dla najlepszych twórców w obu aplikacjach.

Meta rozszerza również swój program bonusowy za wydajność, a więcej twórców zostanie zaproszonych do udziału w ofercie Reels revenue share.

Program bonusowy za wydajność umożliwia twórcom zarabianie na podstawie interakcji z publicznymi postami na Facebooku, z wyłączeniem bębnów i historii. Program jest obecnie tylko dla zaproszonych, a więcej twórców zostanie teraz zaproszonych do programu, ponieważ Meta chce zwiększyć motywację do zaangażowania

Meta obniżyła również wymagania dotyczące kwalifikowalności do zarabiania na gwiazdach, a wymagania zostały zmniejszone do 500 obserwujących (z 1000) w ciągu ostatnich 30 dni (z 60). Umożliwi to większej liczbie twórców zarabianie na swoich treściach, zwłaszcza tych, którzy dopiero zaczynają, a także uruchamia Ograniczony test, który umożliwi wybranym twórcom zarabianie na bębnach zawierających licencjonowaną muzykę z biblioteki Audio Facebooka.

Twórcy mają tutaj do rozważenia kupę, ponieważ Meta stara się osłodzić swoją ofertę, aby uzyskać bardziej popularne gwiazdy po swojej stronie, odciągając je od innych platform, które mogą oferować mniejsze opcje generowania przychodów.

YouTube również uruchomił podobny impuls w tym tygodniu, obniżając progi dla twórców do zarabiania na swoich treściach, co mogło być spowodowane niedawnymi dudnieniami wśród twórców TikTok i Twitch wywołanymi zmianami w ich zasadach zarabiania na twórcach.

Być może teraz jest najlepszy czas, aby Meta i YouTube uderzyły, starając się podkreślić, o ile bardziej zielona trawa jest po ich stronie ogrodzenia.

Czy to zadziała? Mam na myśli, że Meta ma ogromny zasięg, a tym samym ogromny urok dla wielu twórców, podczas gdy YouTube pozostaje najlepszą drogą do maksymalizacji potencjału przychodów dla twórców wideo.

Skłonienie większej liczby z nich do bardziej szczegółowego skupienia się na swoich aplikacjach może być dużym krokiem w kierunku zwiększenia kreatywności, a także ich odbiorców, w poprzek.

Categories: Facebook
Dodaj komentarz